W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2018"

Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”

Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.

W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 25,43 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Łączny koszt zadania wyniósł 10.966,45 zł.

Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 10.966,45 zł co stanowi 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

 

Zobacz także

Otwarty konkurs ofert

Otwarty konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Gminy Nowa Sól – Miasto w roku 2019 przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie: POMOCY SPOŁECZNEJ I OCHRONY ZDROWIA.

Więcej…

Zakończyliśmy kolejną edycję usuwania azbestu

W Nowej Soli zakończono kolejny etap realizacji zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto” – edycja 2018.

Więcej…

Ostatnia sesja Rady Miejskiej 2014-2018

To był zaszczyt pracować z państwem – powiedział do radnych na ostatniej, uroczystej sesji Rady Miejskiej prezydent Wadim Tyszkiewicz.

Więcej…