W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2018"

Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”

Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.

W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 25,43 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Łączny koszt zadania wyniósł 10.966,45 zł.

Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 10.966,45 zł co stanowi 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

 

Zobacz także

Wielkanoc z WTZ

Warsztaty Terapii Zajęciowej jak co roku zaprosiły swoich przyjaciół na śniadanie wielkanocne. Wśród tego szacownego grona, kolejny już raz znalazł się prezydent Wadim Tyszkiewicz.

Więcej…

Będą opryski przeciwko kleszczom

W najbliższych dniach powinny rozpocząć się opryski przeciw kleszczom. Obejmą one tereny nadodrzańskie.

Więcej…

Egzamin ósmoklasisty rozpoczęty

W sześciu nowosolskich miejskich podstawówkach rozpoczął się w poniedziałek 15 kwietnia egzamin klas ósmych. Pisze go 328 uczniów.

Więcej…