W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2019". Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”

Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest. W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 19,71 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Łączny koszt zadania wyniósł  11.371,31 zł. Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze. Środki na dotację pochodzą w 49,99 % z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 5.685,65 zł oraz w 50,01 % z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze tj. 5.685,66 zł, co stanowi łącznie kwotę 11.371,31 zł czyli 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

Zobacz także

Sesja Rady Miejskiej w Nowej Soli

30 stycznia 2020 r. o godzinie  10.00  w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Nowej Soli, odbędzie się sesja Rady Miejskiej.

Więcej…

Koperta, która ratuje życie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Soli zachęca do wypełnienia tzw. koperty życia w której podaje się informacje dotyczące jej właściciela – dane osobowe, numer telefonu do bliskiej osoby, przebyte choroby, zażywane leki i uczulenia.

Więcej…

Prezydent dziękuje mieszkańcom za obdarzenie go zaufaniem

Miła niespodzianka czekała rano w piątek 24 stycznia odwiedzających miejskie targowisko - byli częstowani słodkościami z nowosolskiej cukierni.

Więcej…